Jesienią numer pilotażowy “Esquire”. Redaktorem naczelnym Filip Niedenthal
Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing na przełomie listopada i grudnia tego roku wyda pilotażowy numer polskiej edycji magazynu dla panów “Esquire”. Tytuł na rynek trafi w lutym przyszłego roku i będzie dwumiesięcznikiem.
Polska edycja “Esquire” publikować będzie teksty dotyczące m.in. wydarzeń na świecie, zagadnień społecznych, polityki, kultury wysokiej i popularnej. W tytule będą też materiały o stylu, gadżetach, motoryzacji czy sporcie. Redaktorem naczelnym pisma został Filip Niedenthal, dotąd szef działu mody miesięcznika “Harper's Bazaar”. W przeszłości był on m.in. redaktorem naczelnym “Podróży”.
Numer pilotażowy “Esquire” w ramach zamkniętej dystrybucji trafi na przełomie listopada i grudnia br. do wybranej grupy 30 tys. odbiorców - mężczyzn między 30. a 50. rokiem życia, z wyższym wykształceniem i wysokimi zarobkami. Pierwszy numer pojawi się na rynku natomiast w lutym 2015 roku i będzie dwumiesięcznikiem o nakładzie 60 tys. egzemplarzy. Jego cena ma wynieść ponad 10 zł.
“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1933 roku jako kwartalnik dla ciekawych świata dżentelmenów. Jego współpracownikami w przeszłości byli m.in. Hemingway i Scott Fitzgerald. Obecnie ma 26 edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie.
Dołącz do dyskusji: Jesienią numer pilotażowy “Esquire”. Redaktorem naczelnym Filip Niedenthal