Szwykowska, Marczak i Kołakowski w McCann Worldgroup
Do zespołu kreacji agencji McCann Worldgroup dołączyły trzy nowe osoby – Janka Szwykowska, Zbigniew Marczak i Łukasz Kołakowski.
Nowi pracownicy zajmują się przygotowaniem koncepcji kreatywnych i realizacją kampanii digitalowych. Wspierają zespół zajmujący się obsługą takich marek jak KFC, Honor, Pekao SA, Mastercard, L’Oreal, Purina, Coca-Cola i Nestle.
Janka Szwykowska objęła stanowiska art directora. Poprzednio przez 3 lata związana była z agencją Grey Group Polska. Realizowała projekty m.in. dla takich marek jak mBank, FOX, Schär, Volvo czy IKEA. W 2016 została laureatką KTR YC Cannes w kategorii Print.
Zbigniew Marczak dołączył do McCann jako junior copywriter, przeszedł z agencji Cut the Mustard. Pracował z takimi markami jak Reebok, Dawtona, Lech, Biedronka czy Fair Play Dance Camp. Doświadczenie zdobywał w białostockim Up To Date Festival oraz jako freelancer.
Łukasz Kołakowski pracuje w McCann jako content creative. Zdobywał doświadczenie przy projektach digitalowych m.in. w grupie Abstra. Realizował projekty dla takich marek jak Google, Coca Cola, Nokia, PKO BP, Lenovo.
Dołącz do dyskusji: Szwykowska, Marczak i Kołakowski w McCann Worldgroup