SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakie treści tworzą internauci?

Światowe dane firm Trendstream i Lightspeed Research pokazują jakie czynności związane z autorskimi treściami wykonują internauci.

W Stanach Zjednoczonych najpopularniejsze jest zarządzanie profilem w serwisie społecznościowym i umieszczanie zdjęć online, co robi odpowiednio 44,2 i 42,6 proc. tamtejszych użytkowników. Następne w kolejności i dużo mniej popularne są: umieszczanie klipów wideo online (15,3 proc.), pisanie bloga (12,8 proc.) oraz korzystanie z serwisu mikroblogowego (7,0 proc.).

Podobną sytuację zaobserwowano w Wielkiej Brytanii i Kanadzie, gdzie najczęściej korzysta się z serwisów społecznościowych i umieszcza zdjęcia, a dużo rzadziej wykonywane są pozostałe, wymagające większego zaangażowania czynności.

Inaczej jest za to w Japonii - 24,5 proc. użytkowników z Kraju Kwitnącej Wiśni pisze własnego bloga, 19,5 proc. umieszcza zdjęcia w sieci, 14,9 proc. zarządza profilami w serwisach społecznościowych, 8,0 proc. korzysta z serwisów typu Twitter, a 5,7 proc. umieszcza online klipy wideo.

Z kolei zdecydowana większość internautów z Chin - 60,3 proc. - umieszcza w sieci zdjęcia. Własnego bloga prowadzi tymczasem 46,0 proc., klipy wideo online umieszcza 28,7 proc., profilem w portalu społecznościowym zarządza 27,3 proc., a z serwisu mikroblogowego korzysta 21,3 proc. użytkowników z Państwa Środka.

Dołącz do dyskusji: Jakie treści tworzą internauci?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl