Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów
Firmy badawcze Ipsos, PBS i Research Collective złożyły oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na realizację wywiadów w ramach Badania Założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Pod koniec października Krajowy Instytut Mediów ogłosił przetarg na realizację wywiadów z ramach Badania Założycielskiego. Warunkiem udziału w nim była wpłata 60 tys. zł wadium.
Zgłosiły się do niego 3 firmy badawcze: Ipsos (złożył ofertę z ceną 3,13 mln zł), PBS (z ceną 2,65 mln zł) i Research Collective (z ceną 2,96 mln zł).
Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KIM wynosi nieco ponad 4,14 mln zł. Z wybraną firmą będzie pracować przez 14 miesięcy.
KIM oczekuje, że wybrana w przetargu firma przystąpi do realizacji badania (realizacji wywiadów) w ramach Badania Założycielskiego nie wcześniej niż 1 lutego 2024 r. Będzie je realizować do 21 grudnia 2024 r.
Zwycięzca przetargu będzie realizować badania ilościowe, z tzw. liderem gospodarstwa domowego (zarówno wywiad dotyczący gospodarstwa domowego, jak i wywiad o indywidualnej konsumpcji) techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI) lub tabletu (TAPI), a w przypadku wywiadów z członkami gospodarstwa domowego, techniką CAPI lub techniką wywiadu telefonicznego.
Dołącz do dyskusji: Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów