SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inwazja internetowa Play

Miniony tydzień w reklamie internetowej należał przede wszystkim do nowego operatora telefonii komórkowej - sieci Play.

Reklama nowego operatora była emitowana we wszystkich największych portalach i w serwisach większości internetowych sieci reklamowych – wynika z raportu firmy Observer, informującym o nowych kampaniach i kreacjach reklamowych, które debiutowały w minionym tygodniu.

Marka Play prowadziła również kampanię w formie sponsoringu wybranych serwisów internetowych. Były to głównie serwisy wybrane pod kątem grupy docelowej, do której swoją ofertę kieruje czwarty operator. Według danych Observera równie dobrze Play zaprezentował się na odcinku PR.

„Przy licznych artykułach dotyczących debiutu rynkowego, publikowanych nie tylko w serwisach branżowych, ale i w portalach ogólnotematycznych, nie brakowało wyraźnego logotypu firmy. Natomiast w kilku przypadkach pojawiał się layout kampanii lub dobrej jakości zdjęcie nowootwartego punktu sprzedaży. Prócz standardowych form reklamy pojawiły się inne ciekawe pomysły, polegające na zamianie standardowych elementów graficznych (wp.pl i wrzuta.pl)” – wynika z badania.

Kampania internetowa sieci Play ma charakter wizerunkowy. Operator wykorzystując zainteresowanie mediów, stawia przede wszystkim na działania związane z promocją nowej marki i budowanie wizerunku wśród potencjalnych klientów.

Telefonia komórkowa w ostatnim tygodniu w reklamie internetowej to nie tylko Play. Wystartowała również nowa kampania oferty biznesowej sieci Plus. Polkomtel wprowadził promocję Dodatkowe godziny dla firm. Lokatę Dynamiczną wspierał kampanią Polbank EFG. Lokata Nieruchomości Europy Środkowo-Wschodniej to najnowszy produkt Noble Banku. Na promocję rachunków postawiły: Kredyt Bank – Ekstra Konto i Konto Oszczędnościowe, Lukas Bank – E-Konto Pro i Multibank – Konto Firmowe. Nie zabrakło również banków oferujących pożyczanie pieniędzy, Kredyt Gotówkowy oferuje Halogotówka (marka Sygma Bank), a Kredyt Refinansowy Mbank. Podobnie było z aktywnością marek w sektorze motoryzacyjnym. Alfa Romeo reklamowała model 147. Opel promował Astrę III i inne samochody osobowe dostępne w Superleasingu. Renault przeprowadzał kampanię, w której główne role odgrywały modele: Espace, Clio i Megane.

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: Inwazja internetowa Play

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl