Internauci będą płacić za wideo online
W bieżącym roku konsumenci z całego świata wydadzą na płatne treści wideo w internecie 3,8 miliarda dolarów.
To więcej niż przychody z reklam umieszczanych wokół tego typu treści, które mają wynieść 3,5 miliarda dolarów - prognozuje firma badawcza Strategy Analytics.
Firma szacuje również, że do roku 2012 rynek płatnych treści wideo online będzie rozwijał się średnio o 39 procent rocznie, podczas gdy rynek darmowych treści wideo wspieranych reklamami ma rosnąć średnio o 37 procent.
Co ciekawe, ta tendencja ma zostać podsycona przez obecną recesję. "Kryzys gospodarczy i zmniejszające się wartości budżetów reklamowych zwiększyły w ostatnich sześciu miesiącach zainteresowanie konsumentów płatnymi treściami w sieci" - stwierdził Martin Olausson, dyrektor Digital Media Research w Strategy Analytics.
Dołącz do dyskusji: Internauci będą płacić za wideo online