Interia z cyklem "Pasjonaci" opowie o pasjach swoich pracowników
Portal Interia.pl od najbliższego weekendu (18-19 lipca) rusza z akcją "Pacjonaci". W ramach kampanii pokaże pasje i hobby swoich pracowników.
Cykl zakłada publikację wizytówek pracowników Interii. Dzięki temu czytelnicy portalu mają mieć możliwość poznania zainteresowań m.in. dziennikarzy, a całość zostanie zilustrowana materiałami opublikowanymi w jubileuszowym magazynie 20lat.interia.pl.
W serwisie Interia.pl pracuje niemal 400 osób, którzy zajmują się nie tylko tworzeniem i redagowaniem informacji, ale też kampaniami reklamowymi, informatyką, rekrutacją, moderowaniem dyskusji, pozyskiwaniem nowych klientów. Prywatnie poświęcają się swoim pasjom, które będą mieć szansę poznać odbiorcy. - Na sukces Interii, która od 20 lat współtworzy polski internet, składa się zaangażowanie i kreatywność naszych koleżanek i kolegów. To świetni ludzie w pracy i poza firmą. Ich pasje mogą być inspirujące, a ich rady bardzo przydatne - komentuje Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.
Pierwsze materiały zaprezentują dziennikarzy: Weronikę Piwowarczyk i Tomasza Baniaka i zostaną opublikowane 18 i 19 lipca br., będą dotyczyć pasji kynologicznej oraz operowania dronem.
W akcji będą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Interii, którzy będą mogli swoje pasje opisywać, filmować, prezentować za pomocą zdjęć lub grafik. Materiały będą publikowane w każdą sobotę w jubileuszowym magazynie specjalnym, uruchomionym z okazji 20-lecia portalu.
Akcji towarzyszy kampania promocyjna w radio RMF FM oraz autopromocja na stronie głównej portalu i w pozostałych serwisach Interii.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Grupa Interia.pl zanotowała 18,47 mln użytkowników, 1,47 mld odsłon oraz 29 minut i 10 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę w ciągu doby.
Dołącz do dyskusji: Interia z cyklem "Pasjonaci" opowie o pasjach swoich pracowników