Znany portal partnerem 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Interia ponownie objęła patronatem Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Portal współorganizuje przy tej okazji plebiscyt „Diamentowe Lwiątka”. Internauci wybiorą najlepszy polski film dla dzieci i młodzieży.
Interia (Grupa Polsat Plus) drugi rok z rzędu nawiązała współpracę z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych w Gdynia. To jedyny polski portal horyzontalny będący patronem medialnym tego wydarzenia. 49. edycja festiwalu odbędzie się w dniach 23-28 września br.
Czytaj także: Interia pod presją kosztów
Interia patronem Festiwalu w Gdyni
Najbardziej prestiżowe nagrody nad polskim morzem to Złote i Srebrne Lwy. Wystartuje także plebiscyt „Diamentowe Lwiątka”, którego Interia jest współorganizatorem. Na stronie portalu można będzie głosować na najlepszy polski film dla dzieci i młodzieży.
W gronie nominowanych pozostaje 50 produkcji z całej historii polskiego kina. To m.in. „Pan Samochodzik i praskie tajemnice”; „Bolek i Lolek na Dzikim Zachodzie” czy współczesna „Akademia Pana Kleksa”. Plebiscyt składa się z trzech etapów:
• I etap (do 31.07) – z 50 produkcji zostanie wybranych 20 najlepszych filmów,
• II etap (02.08 – 02.09) – z 20 filmów zostaną wyłonione 3 topowe produkcje,
• III etap (04.09 – 26.09) – z finałowej trójki zostanie wybrany najlepszy polski film dla młodych widzów.
Zwycięzcę poznamy 27 września podczas uroczystej Młodej Gali 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Dołącz do dyskusji: Znany portal partnerem 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni