SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instagramowicze zostawili w tym roku 14 miliardów serduszek pod postami

W mijającym roku użytkownicy Instagrama polubili zdjęcia i filmy 14 miliardów razy. Najpopularniejszymi hasztagami związanymi z ruchami społecznymi okazały się #metoo, #timesup oraz #marchforourlives.

Z podsumowania roku opublikowanego na boku Instagrama wynika, że użytkownicy serwisu chętnie angażowali się w akcje społeczne. Ponad 1,5 mln razy w postach użyto hasztagu #metoo - nazwy oddolnej inicjatywy zwracającej uwagę na skalę molestowania seksualnego, głównie kobiet. Niemal 600 tysięcy razy posty oznaczano tagiem #timesup, także dotyczącego inicjatywy walki z różnymi formami przemocy na tle seksualnym. Trzeci najpopularniejszy hasztag to #marchforourlives (użyty ponad 562 tys. razy). Najszybciej zyskującym na popularności hashtagiem był  #fortnite.

Instagram w 2018 roku - ciekawostki

Na blogu Instagrama, przedstawiciele serwisu wskazali także kilka innych ciekawostek. Na przykład, najpopularniejszym filtrem na Instastories w 2018 roku były serduszka wstawione w miejsce oczu. W kategorii "najpopularniejszy niszowy trend" zwyciężył ASMR (rodzaj dźwięków relaksujących odbiorcę). Wśród ruchów tanecznych największym zainteresowaniem instagramowiczów cieszył się #inmyfeelingschallenge.

Najaktywniejszym fandomem był #btsarmy (miłośnicy jednego z południowokoreańskich boysbandów). Jako "najszczęśliwsze" miejsce na ziemi (gdzie meldowali się użytkownicy, publikując hasztagi oznaczające zadowolenie) wybrano Disneyland w Tokio.

Instagram nie podał w swoim podsumowaniu żadnych znaczących statystyk, np. dotyczących przyrostu użytkowników, interakcji, czołowych użytkowników, czasu spędzanego w aplikacji czy wskaźników dotyczących stories.

Instagram jest obecnie jedną  z kluczowych gałęzi biznesu Facebooka. Niedawno w kierownictwie platformy doszło do znaczących zmian - odeszli bowiem jego założyciele, Kevin Systroma i Mike Krieger. Nowym szefem Instagrama został Adam Mosseri, bliski współpracownik Marka Zuckerberga.

W III kwartale br. Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Co miesiąc portal odwiedza 2,3 mld użytkowników na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Instagramowicze zostawili w tym roku 14 miliardów serduszek pod postami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
w zeszłym roku w naszej firmie zużyliśmy miliardy listków papieru toaletowego ... ach co to był za rok, na szczescie się jeszcze nie skończył
odpowiedź
User
hitroł
"Instagramowicze zostawili w tym roku 14 miliardów serduszek pod postami" - jakie to jest infantylne... Ludzkość czeka zagłada.
odpowiedź