ING zachęca do odkładania na emeryturę w kampanii „Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”
Pod hasłem „Żeby (prawie) nic się nie zmieniło” ruszyła nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego. Przygotowały ją Gong i MullenLowe Mediahub.
Kampania trwa w internecie i promuje ofertę odkładania oszczędności na emeryturę. Akcji towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.
- Aż 66% Polaków martwi się, czy będzie mieć wystarczająco dużo pieniędzy na emeryturze a 42% obawia się, że po przejściu na nią nie utrzyma tego samego standardu życia*. Podpowiadamy, jak ten standard na emeryturze zachować. Kluczem jest, aby odpowiednio wcześnie o tym pomyśleć i zacząć regularnie odkładać. W ING wpieramy zarówno edukacyjnym kontentem jak i specjalną ofertą - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Oferta „Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł”, skierowana jest do klientów nie posiadających funduszy inwestycyjnych.
Kreację kampanii przygotowała agencja Gong, zakupem mediów zajął się MullenLowe Mediahub.
Dołącz do dyskusji: ING zachęca do odkładania na emeryturę w kampanii „Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”