SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IMS chce przejąć Audio Marketing

Spółka IMS zajmująca się marketingiem sensorycznym podpisała umowę zawierającą ramowe warunki przejęcia 100 proc. udziałów w Audio Marketing, spółce zajmującej się audiomarketingiem.

IMS poinformowała w komunikacie giełdowym, że po przejęciu będzie posiadała łącznie ok. 26.000 lokalizacji abonamentowych "zwiększając bardzo istotnie stan posiadanych lokalizacji i dywersyfikując źródła przychodów abonamentowych".

Wyjaśniono, że przejęcie Audio Marketing ma na celu konsolidację rynku marketingu sensorycznego w Polsce oraz "jeszcze silniejsze wzmocnienie pozycji emitenta jako lidera rynku w Polsce".

Spółka informuje również, że istotna część zapłaty na rzecz dotychczasowych właścicieli Audio Marketing zależeć będzie od zysków, jakie ta spółka wypracuje dla grupy IMS po przejęciu.

Wstępnie IMS ma kupić udziały w AM za 4,25 mln zł, a dodatkowa zapłata za udziały uzależniona będzie od zysku netto wypracowanego we wskazanym okresie.

W komunikacie nie podano, kiedy transakcja zostanie sfinalizowana.

Pod koniec 2020 roku IMS sprzedała 4,9 proc. udziałów swojej spółki zależnej Closer Music. Transakcja była warta 140 tys. euro.

 

Dołącz do dyskusji: IMS chce przejąć Audio Marketing

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cuda z NewConnect
Jesli sprzedali (komu?) 4,9% za EUR 140 tys, to znaczy ze cala spolka jest wyceniona na EUR 2,8 mln czyli prawie 13 milionow złotych - mówimy o spółce która generowała 60 (sześćdziesiąt!) tysięcy złotych przychodu w 2018 i 53 (piędziesiąt trzy!) tysiące złotych przychodu w 2019, oraz w obu latach straty na kilkaset tysięcy. Aktywa lekko ponad jeden milion, ale aktywa netto (czyli minus zobowiązania) to już tylko ledwo ponad 100 tys (sto tysięcy) złotych :) CUDA CUDA O-GŁA-SZA-JĄ !
odpowiedź