IMS chce przejąć Audio Marketing
Spółka IMS zajmująca się marketingiem sensorycznym podpisała umowę zawierającą ramowe warunki przejęcia 100 proc. udziałów w Audio Marketing, spółce zajmującej się audiomarketingiem.
IMS poinformowała w komunikacie giełdowym, że po przejęciu będzie posiadała łącznie ok. 26.000 lokalizacji abonamentowych "zwiększając bardzo istotnie stan posiadanych lokalizacji i dywersyfikując źródła przychodów abonamentowych".
Wyjaśniono, że przejęcie Audio Marketing ma na celu konsolidację rynku marketingu sensorycznego w Polsce oraz "jeszcze silniejsze wzmocnienie pozycji emitenta jako lidera rynku w Polsce".
Spółka informuje również, że istotna część zapłaty na rzecz dotychczasowych właścicieli Audio Marketing zależeć będzie od zysków, jakie ta spółka wypracuje dla grupy IMS po przejęciu.
Wstępnie IMS ma kupić udziały w AM za 4,25 mln zł, a dodatkowa zapłata za udziały uzależniona będzie od zysku netto wypracowanego we wskazanym okresie.
W komunikacie nie podano, kiedy transakcja zostanie sfinalizowana.
Pod koniec 2020 roku IMS sprzedała 4,9 proc. udziałów swojej spółki zależnej Closer Music. Transakcja była warta 140 tys. euro.
Dołącz do dyskusji: IMS chce przejąć Audio Marketing