Hanna Krawczyńska szefową PR w Screen Network
Hanna Krawczyńska objęła stanowisko dyrektor public relations w Screen Network, firmie zajmującej się reklamą digital out-of-home. Zastąpiła Katarzynę Alińską, która przeszła do działu komunikacji w Kulczyk Foundation.
Krawczyńska odpowiada za działania wizerunkowe, strategię komunikacji oraz kontakty z mediami. Raportuje bezpośrednio do prezes zarządu Screen Network (Grupa 4Fun Media) Agnieszki Godlewskiej.
Zastąpiła Katarzynę Alińską, która objęła stanowisko dyrektorki działu komunikacji w Kulczyk Foundation.
Hanna Krawczyńska jest związana z mediami od ponad 20 lat. Była PR Managerem w stacji telewizyjnej VIVA Polska, a także obsługiwała kanały 4fun Media SA. Od 14 lat współpracuje z producentem programów telewizyjnych - Golden Media Polska. Świadczy również usługi PR dla warszawskiego Teatru Capitol oraz kanału Active Family.
Dołącz do dyskusji: Hanna Krawczyńska szefową PR w Screen Network