Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny
Gucci Group ogłosił przetarg, którego celem jest skonsolidowaniewartego 200 milionów funtów globalnego budżetu medialnego firmy.
Obecnie producent dóbr luksusowych korzysta z usług różnychagencji na lokalnych rynkach. Przykładowo W Wielkiej Brytanii zaplanowanie i zakup mediów dla firmy odpowiedzialny jest dom mediowyMPG, a we Francji i Włoszech Mindshare.
Teraz Gucci chce wybrać jedną globalną sieć, aby prowadzić natych rynkach spójną politykę medialną.
Oprócz głównej marki, która w ubiegłym roku przyniosła GucciGroup 65 procent całkowitego przychodu, do firmy należą równieżtakie marki jak Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, AlexanderMcQueen i Stella McCartney.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny