Grupa TVN podbija rynek
Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w czerwcu do 20,9% z 19,0% rok wcześniej.
W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,3% z 20,9% w analogicznym okresie ub.r., podała spółka w komunikacie w środę. Udział flagowej stacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,7 pkt do 15,7%.
"Ogólny udział stacji TVN w rynku w czerwcu 2007 r. wyniósł 15,7% w porównaniu do 15,0% w analogicznym okresie 2006 r. W czerwcu 2007 r. udział stacji TVN w grupie docelowej w prime time wyniósł 19,1% w porównaniu do 18,2% w analogicznym okresie 2006" - podano w komunikacie.
Najbardziej popularne programy TVN w czerwcu to serial "Magda M" i serwis informacyjny "Fakty".
Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł w czerwcu do 6,2% z 3,5% rok wcześniej.
Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Grupa TVN podbija rynek