Grupa Socializer znika z rynku, czas na Isobar Polska
W styczniu br. grupa Socializer stała się częścią agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Obecnie wydzielono dwie submarki ,,linked by Isobar’’: Hypermedia oraz Lubię to. Natomiast Socializer i Socialformance zmieniły nazwę na Isobar Poland.
W skład grupy Socializer wchodziły firmy: Socializer, Socialfomance oraz Lubię To. Teraz oficjalnie wszystkie należą już do Isobar Polska, będącego częścią konsorcjum Dentsu Aegis Network, które w styczniu br. przejęło je za minimum 26,3 mln zł (przeczytaj o tym więcej).
W wyniku restrukturyzacji Isobar Polska wydzielono trzy departamenty: creative, technology & production oraz social & media. Jednocześnie wyodrębniono dwie submarki: Hypermedia - odpowiadającą za technologię i produkcję oraz Lubię to - agencję social media.
- Konsolidacja pod wspólną marką Isobar jest odpowiedzią na wszechobecny trend konwergencji mediów, który pociąga za sobą wymóg holistycznego myślenia agencji i integracji działań wokół dużych idei komunikacyjnych. Stworzyliśmy model operacyjny oparty na współpracy w ramach Dentsu Aegis Network, który pozwala nam dostarczać rozwiązania łączące kompetencje kreatywne, technologiczne, mediowe, angażować konsumentów i zbliżać ich do punktu transakcji - mówi Krzysztof Andrzejczak, prezes i dyrektor zarządzający Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Grupa Socializer znika z rynku, czas na Isobar Polska
a 26 baniek już w kieszeniach?