Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level wygrały przetarg resortu infrastruktury
Konsorcjum agencji Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level wygrało przetarg Ministerstwa Infrastruktury i zajmie się realizacją kampanii adresowanej do osób powyżej 60. roku życia dotyczącej poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczył zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej działań skierowanych do osób powyżej 60 roku życia dotyczących poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zaplanowano m.in. 50 warsztatów bezpieczeństwa ruchu drogowego skierowanych do osób powyżej 60 roku życia, w każdej z 50 lokalizacji wskazanych przez resort, szkolenia dla kierowców powyżej 60. roku życia.
Oferty w nim złożyły trzy firmy: Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji Pragmatic (z ceną 1,7 mln zł), Sun&More (1,08 mln zł) oraz konsorcjum agencji Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level (1,31 mln zł).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Resort do współpracy Grupę Eskadra i Introduction To Higher Level.
Agencje te będą odpowiadać m.in. za prowadzenie działań informacyjnych o prowadzonej akcji, aktywności na portalu Seniornadrodze.pl. wraz z prowadzeniem, przygotowaniem nowej odsłony graficznej portalu i jego aktualizacją.
Umowa zostanie zawarta na 6 miesięcy. Budżet kampanii to blisko 1,6 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level wygrały przetarg resortu infrastruktury