Gratka.pl z nowym logo i stroną
Należący do Polska Press Grupy portal ogłoszeniowy Gratka.pl wprowadził nowe logo i zyskał odświeżony wygląd strony. Wszystkie jego serwisy tematyczne są teraz skupione pod wspólną marką Gratka.
Pod tym samym brandem działają serwisy dom, praca, moto oraz serwis ogłoszeń drobnych Alegratka.pl. Ujednolicenie serwisów ma na celu wzmocnienie marki Gratka na rynku ogłoszeń online.
Odświeżono też layout stron wszystkich serwisów Gratki. Nowa identyfikacja wizualna marki opiera się na wpisaniu logotypu w obiekty charakterystyczne dla każdej z kategorii serwisu.
Zmiany na Gratka.pl oprócz portalu internetowego obejmują również wersje mobilne oraz aplikacje dom.gratka.pl i alegratka.pl na systemy Android, iOS oraz Windows Phone 8.
Za nowe projekty graficzne i identyfikację wizualną marki Gratka odpowiada agencja White Cat Studio.
Gratka.pl to jeden z największych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Posiada on 1,7 mln ofert w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz ogłoszenia drobne.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lipcu br. z serwisu Gratka.pl korzystało 2,7 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 93 mln wyświetleń.
Dołącz do dyskusji: Gratka.pl z nowym logo i stroną