SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gra "World of Tanks" reklamowana w telewizji

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa internetowej gry "World of Tanks". Akcję, która potrwa miesiąc, przygotowała firma Playlink.

"World of Tanks" to stworzona przez studio Wargaming gra online typu MMO, w której gracz wciela się w dowódcę czołgu i bierze udział w starciach taktycznych prowadzonych w jednym z wielu dostępnych scenariuszy. W "World of Tanks" aktywnie gra ponad 20 milionów osób z całego świata.

W ramach kampanii spoty emitowane będą m.in. w stacjach BBC Knowledge, Discovery Channel, Rebel.tv, TVN Turbo, Polsat Sport i TVP Sport. Całość działań reklamowych przewidziano na okres jednego miesiąca.


Za planowanie i przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest firma Playlink, dystrybutor gry "World of Tanks" w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Gra "World of Tanks" reklamowana w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl