GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal
Agencja marketingu zdrowia GPD Health rozpoczęła strategiczną współpracę z firmą Polymetria, słoweńskim producentem suplementów diety pod marką Belinal.
- Cieszymy się, że firma Polymetria wybrała naszą agencję jako głównego partnera biznesowego do realizacji działań marketingowych i komunikacyjnych w Polsce. W praktyce realizujemy naszą misję agencji marketingu zdrowia, która wspiera klientów na całej ścieżce pacjenta, począwszy od profilaktyki i edukacji, a skończywszy na wsparciu sprzedaży produktów, w tym przypadku głównie w kanale online – mówi Rafał Staszkiewicz, szef i growth director GPD Health.
Do zadań GPD Health należało opracowanie strategii pozycjonowania i komunikacji na polskim rynku oraz odświeżenie linii kreatywnej marki Belinal. Agencja jest odpowiedzialna za realizację zintegrowanej kampanię digital obejmującej m.in. odświeżenie landing page, działania content marketing, kampanię performance i współpracę z influencerami. Realizuje także wsparcie sprzedaży produktów Belinal w aptekach online (m.in. wdrożenie nowych kart produktowych i wykorzystanie narzędzi promocyjnych e-aptek).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Produkty pod marką Belinal to nasza odpowiedź na problem stresu oksydacyjnego, który może prowadzić do rozwoju różnych chorób. Na szczęście możemy minimalizować ten problem poprzez odpowiednią dietę i suplementację. Wierzymy, że wprowadzając na polski rynek gruntownie przebadany, unikalny produkt wraz z profesjonalnym wsparciem marketingowym skutecznie dotrzemy do polskich pacjentów i dodamy swoją cegiełkę do walki ze stresem oksydacyjnym - dodaje Grzegorz Ornowski, country manager odpowiedzialny za polski rynek.
Dołącz do dyskusji: GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal