GPD Agency wybrana do obsługi marki Łaciate
Agencja GPD wygrała przetarg na 2-letnią obsługę komunikacyjną marki mleka Łaciate, której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie.
Wspólnym celem właściciela brandu Łaciate oraz agencji jest utrzymanie silnej pozycji marki na rynku i komunikowanie jej głównych wartości: naturalności, prostoty, świeżości, najwyższej jakości.
Realizując zadanie konkursowe, agencja wypracowała koncept pogłębiający rozumienie świata „Łaciatego”: świata czystych, mazurskich łąk, naturalności, prostych wartości. "Te cechy zostały przeniesione na kampanię, rozwijając w niej zabawny, lekki ton komunikacji, który stanowi dziedzictwo marki" - podkreśla GPD w komunikacie.
"Wszyscy lubią Łaciate" hasłem reklamy mleka Łaciate
Dotychczasowy świat marki, pełen ciepłego humoru i charakterystycznych postaci, poszerzyliśmy o nowych bohaterów, którzy w naturalny sposób dopełniają i uzupełniają wizerunek Łaciatego.
GPD odpowiada za strategię, koncept kreatywny, realizację, produkcję spotów wizerunkowych, wideo online i wsparcie sprzedaży.
W ramach kampanii przygotowanej przez GPD Agency, do emisji trafił spot reklamowy, w którym sympatyczni, zwierzęcy bohaterowie odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego wszyscy lubią Łaciate?”. Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej, dołączą m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które w zabawny sposób odkryją najważniejsze wartości produktu.
Dołącz do dyskusji: GPD Agency wybrana do obsługi marki Łaciate