Gordo uruchamia dział badawczy na czele z Martą Marchlewską
Agencja reklamowa Gordo powołała dział Gordo LAB wyspecjalizowany w badaniach marketingowych. Będzie on realizować badania, testy i service design. Nową strukturą kieruje Marta Marchlewska, wcześniej pracująca m.in. w L'Oréal Polska.
Gordo LAB skupi się na analizie zachowań konsumentów oraz mechanizmów, które nimi kierują. Nowy dział w swojej ofercie będzie miał wiele rozwiązań, m.in. zajmie się psychografią konsumenta, badaniami jego satysfakcji, trendów rynkowych, testami produktowymi i ocenami opakowań. Gordo LAB oprócz prowadzenia własnych badań, specjalizuje się również w analizie danych, które już posiada klient.
- Celem Gordo LAB na najbliższe lata jest również rozwój badań związanych z service designem - zapowiada Piotr Wójcicki, business development director w agencji Gordo. - Chcemy naszą ofertą zainteresować startupowców, a także firmy, które już działają w sektorze usług, ale chcą dokonać ich optymalizacji - dodaje.
Działem zarządza Marta Marchlewska na stanowisku research directora. Marchlewska jest badaczką z 5-letnim doświadczeniem. Brała udział w licznych projektach związanych z analizą danych sondażowych. Doświadczenie zdobywała m.in. w: L'Oréal Polska, Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej, Centrum Badań nad Uprzedzeniami Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Gordo uruchamia dział badawczy na czele z Martą Marchlewską