Google zmienia nazwy swoich produktów dla biznesu
Koncern Google wprowadził nowe nazwy swoich narzędzi adresowanych do partnerów biznesowych. Przy wszystkich usługach pojawił się dopisek for Work.
Koncern Google ogłosił, że przeprowadził rebranding swoich usług kierowanych do firm i partnerów biznesowych. Teraz pakiet dostępnych narzędzi kryje się pod nową nazwą Google for Work.
Według nowej koncepcji firmy z Mountain View znikają takie nazwy jak Drive, Google Apps, Search czy Gmail. W ich miejsce pojawiły się nowe - Drive for Work, Google Apps for Work, Search for Work czy Gmail for Work.
W związku z rebrandingiem Amit Singh, jeden z szefów Google’a, który odpowiada za kontakty koncernu z partnerami biznesowymi w informacji skierowanej do prasy powiedział, że nie chodzi jedynie o zwykłą zmianę nazwy dobrze znanych usług, ale o nowe otwarcie na Google’a na biznes i oddanie w jego ręce usprawnionych narzędzi zawierających wiele nowych funkcji. Singh dodał też, że obecnie 60 procent firm notowanych na liście 500 największych przedsiębiorstw magazynu Fortune płaci Google za narzędzia dostępne obecnie pod nazwą Google for Work, a ponad 90 procent jest zadowolonych z ich jakości i obsługi.
Według obserwatorów rynku krok Google ma zmierzać w kierunku uczynienia z usług biznesowych o wiele ważniejszego niż obecnie źródła dochodów koncernu. Według oficjalnych danych w ostatnim kwartale br. przychody internetowego giganta z opłat od partnerów biznesowych stanowiły jedynie 10 procent wszystkich wpływów firmy.
Dołącz do dyskusji: Google zmienia nazwy swoich produktów dla biznesu