Google rusza w Polsce z AdWords Express (wideo)
Google uruchomiło na polskim rynku usługę AdWords Express pozwalającą na bardzo szybką, półautomatyczną realizację kampanii reklamowych w tej wyszukiwarce. Opcja jest skierowana głównie do małych, lokalnych firm.
Aby zareklamować się poprzez Google AdWords Express, przedsiębiorca musi jedynie podać kilka podstawowych informacji o prowadzonej przez siebie działalności, przygotować treść reklamy oraz określić miesięczny budżet działań. Po utworzeniu i uruchomieniu kampanii, jest ona automatycznie zarządzana przez system Google określający, które słowa kluczowe powinny wywołać pojawienie się reklamy, i wyświetlający ją w odpowiednim momencie.
Reklamy AdWords Express pojawiają się w sekcji linków sponsorowanych wyszukiwarki Google (po prawej stronie i na górze wyników wyszukiwania) oraz w Mapach Google, opatrzone niebieską pinezką. Reklamy są wyświetlane zarówno użytkownikom komputerów, jak też urządzeń mobilnych.
- AdWords Express pozwala łatwo, szybko i efektywnie dotrzeć do klientów lokalnych, szukających usług czy produktów dokładnie w miejscu, w którym się znajdują - przekonuje Marcin Karnowski, dyrektor maketingu Google na Europę Środkowo-Wschodnią. - Dzięki temu małe, lokalne firmy mają znacznie większą szansę na zdobycie klientów obecności w internecie - podkreśla.
Dołącz do dyskusji: Google rusza w Polsce z AdWords Express (wideo)