Gong zdobywa obsługę Tyskiego w internecie
Agencja kreatywna Gong (Group One) wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę marki piwa Tyskie w digitalu. Umowę podpisano na 16 miesięcy, a współpraca ma charakter stały.
W ramach rozpoczętej współpracy, Gong odpowiada za internetową część nowej kampanii Tyskiego, prowadzonej pod hasłem "Przejdźmy na Ty!".
Realizowana kampania obejmie zarówno formaty display, mobile i wideo, działania w social media (Facebook i Instagram), jak również aktywności niestandardowe, łączące komunikację on i offline. Dodatkowo, agencja odpowiada za współprace z influencerami.
Umowa zakłada obsługę w internecie ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
- O wyborze agencji Gong zadecydowało przede wszystkim kompleksowe podejście do postawionych zadań oraz bardzo dobrze przygotowana, spójna strategia marki, połączona z kreatywnymi i angażującymi aktywacjami we wszystkich punktach styku konsumenta z marką w kanałach cyfrowych - mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Tyskie zmienia agencję
Ostatnie kampanie brandu - mundialową z udziałem Zbigniewa Bońka "Trzymamy Tyskie za zwycięstwo" oraz bożonarodzeniową "Tyskiego najlepszego!" w internecie obsługiwała agencja Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Gong zdobywa obsługę Tyskiego w internecie