SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gerber po 90 latach odświeża logo na opakowaniach

Marka produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber odświeża swoje logo.

Marka Gerber powstała w  Stanach Zjednoczonych w 1927 roku w domu Dorothy Gerber. Pediatra zalecił, by pięciomiesięcznej wtedy córce podawała przetarte warzywa i owoce. Po kilku miesiącach codziennego obierania, gotowania na parze, krojenia i przecierania składników Pani Gerber w rodzinnej fabryce Fremont Canning Company przygotowała pierwsze pięć rodzajów posiłków dla dzieci o nazwie "Gerber’s".

Historia logo Gerber

Od początku istnienia w logo marki widniała twarz niemowlaka, wyłoniona w specjalnym konkursie. Dorothy Hope Smith przesłała wtedy, naszkicowany jeszcze w 1927 roku, portret kilkumiesięcznej Anny Turner Cook, z której rodziną artystka się przyjaźniła. Wizerunek w 1931 roku stał się znakiem towarowym marki.

Dziś „dziecko Gerbera” ma już ponad 90 lat, ale wizerunek Anny Turner Cook jest wciąż obecny na produktach marki. Postanowiono jednak odświeżyć logo. Na wybranych etykietach po raz pierwszy nowy wizerunek pojawił się on już pod koniec 2017 roku. Rok później został wykorzystany także w komunikacji linii ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber Organic. Teraz nowe logo widoczne jest już również w komunikacji standardowych produktów Gerber.

Logo przeprojektowała agencja Hornel Anderson z USA.

Na górze: pierwsze logo Gerber, na dole w odświeżonej wersji

Obecnie marka należy do koncernu Nestlé. Ma w swoim portfolio 117 produktów - wśród nich są zupki, obiadki, deserki, soki, przekąski i kaszki powstające ze składników pochodzących zarówno z gospodarstw konwencjonalnych, jak i ekologicznych.

Dołącz do dyskusji: Gerber po 90 latach odświeża logo na opakowaniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl