SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords

W sobotę 25 października br. do „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączona zostanie bezpłatnie książka „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów”. Publikacja dostępna będzie również dla prenumeratorów wydania cyfrowego dziennika.

Sobotni dodatek do „Gazety Wyborczej” jest przewodnikiem kierowanym do menedżerów w małych i średnich firmach. Przeczytają w nim oni m.in. o tym, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście.

Partnerem książki „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów” jest Google.

Sprzedaż sobotniego wydania „Gazety Wyborczej” z książką wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), prasie (dziennik „Metro”) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.

W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 170 058 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Serdecznie chcielibyśmy powitać chętne osoby na stronie założonej przez nas firmy, zapewniamy bardzo zaawansowany repertuar usługowych wdrożeń, które mogą pozwolić na efektywne i optymalne strategie internetowych działań dla firm oraz osób indywidualnych. Dzięki szerokiemu doświadczeniu, zajmujemy się profesjonalnymi kampaniami AdWords i bogatą paletą innych działań. Tak naprawdę, u nas klient ma zawsze gwarancję najlepszych efektów, więc jest oczywiste, że będziemy mieli świetny klimat współpracy. Śmiało postawcie na nas, z pewnością się nie zawiedziecie.
http://www.agencja-msweb.pl/adwords.html
0 0
odpowiedź