„Gazeta Pomorska”, „Dziennik Zachodni” i „Głos Wielkopolski” na czele sprzedaży w lutym
W drugim miesiącu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”.
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w lutym 2017 roku wyniosła 34 383 egz., czyli o 11,13 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,52 proc. do 31 150 egz.
Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym 2017 roku wyniosła 24 611 egz., po spadku o 11,01 proc.
Najwięcej straciła natomiast „Gazeta Codzienna Nowiny” (również Polska Press Grupa), która w rankingu zajęła miejsce 13. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się o 21,40 proc. i ostatecznie wyniósł 11 689 egz.
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem wśród dzienników regionalnych pochwalić się mógł „Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa) - było to 5,84 proc.
Na czele spadków znalazła się z kolei „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa), która straciła 4,56 proc.
Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Pomorska”, „Dziennik Zachodni” i „Głos Wielkopolski” na czele sprzedaży w lutym