SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Garden of Words pracuje dla Da Grasso

Agencja Garden of Words rozpoczęła współpracę z siecią pizzerii Da Grasso. Główne działania skoncentrują się na opracowaniu i wdrożeniu kompleksowej strategii komunikacji, obejmującej obszary biznesowe i lifestyle’owe. Dodatkowo, Garden of Words będzie kierować planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych skierowanych do franczyzobiorców.
 

Współpraca między Garden of Words a siecią pizzerii Da Grasso rozpoczęła się w styczniu bieżącego roku. Agencja pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz lifestyle’owej. Jej działania obejmują także skupienie się na pozycjonowaniu ekspertów marki, prowadzeniu komunikacji związanej z otwarciem nowych pizzerii oraz przeprowadzaniu działań PR ukierunkowanych na franczyzobiorców.

W styczniu agencja Garden of Words komunikowała rebranding marki. 

##NEW http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/da-grasso-pizza-nowy-wlasciciel ##

W skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki Da Grasso wchodzą: Żanetta Madaj (PR & reputation management director), Marta Bełza (head of reputation management) oraz Katarzyna Grobel (junior account manager).

Dołącz do dyskusji: Garden of Words pracuje dla Da Grasso

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nrl
Widać strategia polega na tym, żeby nikt nie pomyślał, że robią tam pizzę.
odpowiedź