SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznychmediach

Firma Gap zrezygnowała z telewizyjnych reklam z udziałem gwiazd.Zamiast tego uruchomiła ona kampanię w internetowych mediachspołecznych, promującą jej stworzoną na nowo linię ubrań dżinsowych1969 Premium Jeans.

Kampania o nazwie 'Born To Fit' została skoncentrowana wokółstrony sprzedawcy odzieży w serwisie społecznościowym Facebook.

Na witrynie umieszczona została interaktywna galeria, wirtualnypas startowy kierujący użytkowników do strony internetowej Gapa(gap.com) oraz klipy wideo i komentarze projektantów i pracownikówfirmy.

Przygotowana przez agencję AKQA kampania obejmuje również baneryreklamowe na wybranych blogach, specjalną aplikację na iPhone'a onazwie' StyleMixer' pozwalającą użytkownikom na mieszanie idopasowywanie ubrań, a także reklamy w kinach, prasie i nanośnikach outdoor.

We wcześniejszych telewizyjnych reklamach Gapa występowały takiegwiazdy jak Audrey Hepburn, Orlando Bloom i Liv Tyler.

źródło: New Media Age

  • Więcej informacji:
  • Gap

Dołącz do dyskusji: Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznychmediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl