Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznychmediach
Firma Gap zrezygnowała z telewizyjnych reklam z udziałem gwiazd.Zamiast tego uruchomiła ona kampanię w internetowych mediachspołecznych, promującą jej stworzoną na nowo linię ubrań dżinsowych1969 Premium Jeans.
Kampania o nazwie 'Born To Fit' została skoncentrowana wokółstrony sprzedawcy odzieży w serwisie społecznościowym Facebook.
Na witrynie umieszczona została interaktywna galeria, wirtualnypas startowy kierujący użytkowników do strony internetowej Gapa(gap.com) oraz klipy wideo i komentarze projektantów i pracownikówfirmy.
Przygotowana przez agencję AKQA kampania obejmuje również baneryreklamowe na wybranych blogach, specjalną aplikację na iPhone'a onazwie' StyleMixer' pozwalającą użytkownikom na mieszanie idopasowywanie ubrań, a także reklamy w kinach, prasie i nanośnikach outdoor.
We wcześniejszych telewizyjnych reklamach Gapa występowały takiegwiazdy jak Audrey Hepburn, Orlando Bloom i Liv Tyler.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznychmediach