Gazeta.pl z nowym formatem reklamowym Social Home Page na Facebooka. „Duży zasięg w krótkim czasie”
Portal Gazeta.pl (Agora) wprowadził do oferty format reklamowy o nazwie Social Home Page. Jest to specjalna wersja strony artykułowej, wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. - Na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze.
Agora podkreśla, że nowy format reklamowy jest skierowany do użytkowników Facebooka. Wydawca wyjaśnia, że według jego statystyk każdego dnia 700 tys. użytkowników wchodzi z Facebooka na strony Gazeta.pl, generując średnio ponad 1 mln odsłon, zaś ponad 30 mln wizyt miesięcznie w serwisach Gazeta.pl pochodzi z Facebooka.
Według zapowiedzi Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. Ma ona zapewniać lepszą ekspozycję dużych dedykowanych formatów reklamowych - górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).
Jak podkreśla Agora, Social Home Page to innowacyjny format na rynku reklamowym portali internetowych, który jako pierwszy umożliwia bezpośrednią komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych. Może on stanowić uzupełnienie lub alternatywę dla klasycznych dniówek na stronie głównej. Pierwszym klientem, który skorzystał z Social Home Page jest Polkomtel.
– To produkt, który daje naszym klientom możliwość zbudowania dużego zasięgu w krótkim czasie - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internet w Agorze. - Dzienne dotarcie do naszej unikalnej grupy użytkowników kształtuje się na poziomie 700 tys., a parametry viewability są jednymi z najwyższych na rynku, wyraźnie przekraczając 80 proc. Z przeprowadzonych przez nas testów i pierwszych projektów komercyjnych wynika, że na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu - podkreśla Maciej Wicha.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. portal Gazeta.pl zanotował 10,05 mln realnych użytkowników i 331,66 mln odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl miały 17,09 mln użytkowników i 789,15 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl z nowym formatem reklamowym Social Home Page na Facebooka. „Duży zasięg w krótkim czasie”