Facebook w Polsce - czołowe strony w czerwcu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z czerwcowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
Z infografiki obejmującej okres od 1 do 30 czerwca br. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Serce i Rozum, wyprzedzając Play, Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, McDonald's Polska, Samsung Polska, Reserved i House.
Wśród profili mediowych liderem było Radio ESKA, przed MTV, MTV Polska, VIVA Polska, VIVA, ESKA TV, 4fun.tv, Discovery Channel, RMF MAXXX i Pudelkiem.
Najbardziej angażujący profil marki miało Vichy, wyprzedzając Audi Polska, MK Cafe. Polecana przez baristów, Kobiety lubią i Friskies Polska. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).
W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, nju mobile, mBank Polska i T-Mobile PL.
Z kolei trzy najbardziej popularne posty w czerwcu zostały opublikowane przez E. Wedel i Tymbark (dwa).
Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w czerwcu (infografika)