Facebook uruchamia targetowanie postów
Do końca tego tygodnia administratorzy wszystkich fan page'ów będą mogli korzystać z funkcji targetowania postów.
Targetowania pozwala twórcom fan page'ów ustawienie, do jakich użytkowników danych post ma docierać. Selekcji będzie można dokonywać według następujących kryteriów: wieku, płci, zainteresowań, stanu związku, języka, wykształcenia, miejsca pracy i miejsca zamieszkania.
Osobom niespełniającym kryteriów targetowania dane posty nie będą wyświetlały się w News Feedzie. Będą jednak ciągle dostępne na fan page'u.
By dodać kryteria targetowania, należy przy tworzeniu nowego posta kliknąć ikonę celownika. Podczas ustalania zasad wyświetlania nowej treści w News Feedach fanów wyświetlał się będzie specjalny licznik. Administratorzy muszą tak zaprojektować posta, by trafiał do przynajmniej 20 osób.
Dołącz do dyskusji: Facebook uruchamia targetowanie postów