Facebook testuje usługę zakupów grupowych
Facebook rozpoczął w kilku amerykańskich miastach testy usługi zakupów grupowych o nazwie Deals on Facebook. Umożliwi ona użytkownikom portalu korzystanie z promocyjnych ofert lokali w swoim pobliżu.
Deals on Facebook stanowi rozszerzenie systemu Check-In Deals, nagradzającego aktywnych użytkowników usługi Facebook Places.
Usługa jest aktualnie testowana w Atlancie, Austin, Dallas, San Diego i San Francisco. W przyszłości ma zostać udostępniona także w innych miastach.
Członkowie społecznościowego portalu z ww. miast mogą znaleźć promocyjne oferty na kilka sposobów. Jednym z nich są e-mailowe powiadomienia o nowych okazjach w pobliżu. Mogą je także sprawdzać klikając w zakładkę Deals na swojej głównej stronie na Facebooku. Odpowiedni wpis pojawi się również na tablicy użytkownika, jeśli informacją o skorzystaniu z danej promocji lub jej polubieniu zdecydują się podzielić jego znajomi.
Użytkownicy mogą skorzystać z ofert jedenastu firm, z którymi Facebook współpracuje przy testach nowej usługi - aDealio, Gilt City, HomeRun, kgb deals, OpenTable, Plum District, PopSugar City, ReachLocal, Tippr, viagogo i zozi.
Ostatnio testy własnego serwisu zakupów grupowych rozpoczęło także Google (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Facebook testuje usługę zakupów grupowych