Wampiry w wypożyczalni pieniędzy promują pożyczkę w eurobanku (wideo)
eurobank zaczął kolejną kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, w której występują trójka wampirów i Piotr Adamczyk, przygotowały Leo Burnett Warszawa i Starcom.
W jednym ze spotów trójka wampirów w oddziale eurobanku przekonują się, że tanie pożyczki istnieją, mimo że wcześniej nie wierzyli w nie, podobnie jak pracownica banku w wampiry. W drugim wampiry mylą oddział banku z wypożyczalnią kaset VHS, ale i w tym przypadku wychodzą zadowolone, bo okazało się, że mogą tu tanio wypożyczyć pieniądze.
We wszystkich reklama Piotr Adamczyk podkreśla, że w ramach promocji za każde pożyczone 10 tys. zł roczne koszty wynoszą tylko 500 zł. Taka oferta dotyczy trzech kwot pożyczki: 10 tys. zł, 20 tys. zł i 30 tys. zł, przy spłacie rozłożonej na 60 miesięcy. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,5 proc.
Akcja reklamowa zaczęła się 5 kwietnia, obejmuje telewizję, radio i internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wampiry w wypożyczalni pieniędzy promują pożyczkę w eurobanku (wideo)
Ryan Jeremy
Ryan Jeremy