Eskadra dla LOT'u
Eskadra Marketing Services została wyłoniona w drodze przetargu do przeprowadzenia kampanii wprowadzającej na rynek nową kartę płatniczą - Diners Club LOT.
Diners Club to najstarszy na polskim rynku wydawca kart płatniczych. Nowa karta Diners Club LOT skierowana jest przede wszystkim do uczestników programu Miles & More. Łączy ona w sobie korzyści, jakie oferuje każda karta Diners Club oraz pozwala na zbieranie dodatkowych mil w ramach programu Miles & More.
Eskadra odpowiada za kreację, zaplanowanie oraz realizację kampanii, która wystartowała 26.IV i potrwa do pierwszej połowy lipca. Pierwsza odsłona kampanii prowadzona jest w prasie. Następny etap kampanii to mailing bezpośredni skierowany do uczestników programu Miles & More.
Równolegle z mailingiem ruszy kampania w Internecie. Dodatkowo kampania będzie prowadzona na okładkach biletów lotniczych.
Dołącz do dyskusji: Eskadra dla LOT'u