Elżbieta Wójcik przechodzi z Avivy do T-Mobile Polska, pokieruje rynkiem prywatnym
Elżbieta Wójcik z początkiem grudnia br. obejmie w T-Mobile Polska funkcje członka zarządu i dyrektora ds. rynku prywatnego. Obecnie pracuje w firmie ubezpieczeniowej Aviva, a wcześniej była związana m.in. z Link4 i ING Nationale-Nederlanden.
W T-Mobile Polska Elżbieta Wójcik będzie odpowiadała za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów rynku prywatnego, a także za komunikację i pozycjonowanie marek. Od początku br. tym obszarem tymczasowo zarządzał Igor Matejov, członek zarządu kierujący rynkiem biznesowym, po tym jak pod koniec ub.r. z firmy odszedł Grzegorz Bors.
To kolejna w ostatnim czasie roszada w kierownictwie telekomu. Od czerwca br. jego prezesem jest Adam Sawicki (poprzednio zarządzający Netią), a w lipcu na stanowisku dyrektora departamentu komunikacji rynkowej Pawła Szarkowskiego zastąpiła Katarzyna Grzywaczewska. Wiosną dyrektorem marketingu w pionie rynku prywatnego został Wojciech Ożdżeński, a miesiąc wcześniej z firmy odeszli Wojciech Pronobis, Piotr Chrząszcz, Christopher Pasek i Michał Piotrowski.
Obecnie T-Mobile Polska kończy przetarg na obsługę reklamową - w finałowym etapie są agencje Leo Burnett i Bridge2Fun, a zlecenie straciła DDB & Tribal. Na koniec czerwca br. firma miała 15,827 mln klientów, w pierwszej połowie br. jej wpływy wyniosły 3,176 mln zł (zobacz szczegóły).
Elżbieta Wójcik obecnie jest wiceprezesem firmy ubezpieczeniowej Aviva. Od 2008 roku zarządza sprzedażą direct (przez telefon i internet), a od 2012 roku odpowiada także za działania marketingowe i pozycjonowanie marki. Uczestniczyła we wdrażaniu na poziomie międzynarodowym strategii cyfryzacji biznesu w grupie Aviva.
W latach 2005-2008 była szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden, a w latach 2002-2005 jako członek zarządu Link4 odpowiadała za rozwój biznesu i marketing firmy. Karierę zawodową zaczęła w branży FMCG - pracowała w pionach marketingu i rozwoju biznesu Master Foods i Raisio Polska.
Wójcik ukończyła historię sztuki na KUL. Jest też absolwentką programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie. oraz podyplomowego studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy. Uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau), bierze też udział w programie Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Wójcik przechodzi z Avivy do T-Mobile Polska, pokieruje rynkiem prywatnym