Eduard Piňos nowym dyrektorem marketingu Accolade
Accolade, międzynarodowy inwestor w parki przemysłowe, powiększył swój zespół. Stanowisko dyrektora ds. marketingu objął Eduard Piňos. Do zespołu dołączyły także Alexandra Drozdová w Pradze oraz Joanna Niemirska, która wzmocniła warszawski oddział marketingu.
Przed dołączeniem do Accolade, Eduard Piňos zarządzał międzynarodowymi projektami i wraz ze swoimi współpracownikami opracowywał strategie marketingowe dla globalnych marek, takich jak Coca-Cola czy Škoda Auto. Ma 18-letnie doświadczenie w branży marketingowej.
– Accolade to dla mnie synonim ogromnego sukcesu. To firma, która w fazie dynamicznego rozwoju zachowała głęboko zakorzenione zasady zrównoważonego rozwoju i ESG. Jestem przekonany, że moje doświadczenia z pracy dla globalnych marek, pomogą Accolade w dalszym międzynarodowym rozwoju. – zaznaczył Eduard Piňos, dodając, że od teraz jego priorytetem będzie stworzenie strategii marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z europejską ekspansją i pozyskaniem nowych inwestorów dla funduszu inwestycyjnego Accolade.
Accolade rozszerza dział marketingu
Do zespołu marketingowego Accolade w praskim biurze Grupy dołączyła również Alexandra Drozdová, która od ponad dziesięciu lat związana jest z branżą PR. Wcześniej pracowała w agencjach AMI Communications i Best Communications, gdzie przez ponad trzy lata pełniła obowiązki Account Director`a, odpowiadając za rozwój lokalnych i międzynarodowych marek, głównie z branży nieruchomości, logistyki i handlu. W Accolade będzie odpowiedzialna za koordynację zewnętrznych działań komunikacyjnych, w tym PR, zarządzanie mediami społecznościowymi, organizację eventów, sponsoring i CSR.
Na stanowisku starszej specjalistki ds. marketingu w warszawskim biurze Accolade rozpoczęła pracę Joanna Niemirska, dołączając do zespołu kierowanego przez Justynę Kwiek, associate marketing directora. Ekspertka ma 14-letnie doświadczenie w branży nieruchomości. Przed dołączeniem do Accolade była zatrudniona na stanowisku menadżerki ds. marketingu w firmie Colliers.
Dołącz do dyskusji: Eduard Piňos nowym dyrektorem marketingu Accolade