„Dziwny pan ze stocka" w kampanii Gorąco Polecam. Smaki z piekarni
Marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (zarządzana przez grupę Enata Bread) wystartowała z pełnowymiarową - pierwszą w swojej historii - kampanią reklamową.
Kreacja (za, którą odpowiada Holo Group - Iskry Digital) to klasyczny cringe . Znany i lubiany „dziwny pan ze stocka" (Harold) z przymrużeniem oka - w ramach (nie) naukowych badań - poleca kanapki: albo na bazie bułki, albo na bazie bagietki.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem: mega format na budynkach (Rondo ONZ, Plac Grzybowski, Plac Bankowy, Tamka, itd.); ekrany w metrze i tramwajach; citylighty i plakaty, ekran LED przy Dworcu Centralnym; internet (SoMe), lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (ponad 100 lokalizacji). Skierowana jest do pracowników biur, studentów, uczniów (do wszystkich tych, dla których ważna jest kanapka w przerwie (od pracy lub nauki).
Partnerami kampanii są: Glovo, Rodowita z Roztocza, La Lorraine, Aryzta.
Enata Bread to grupa zarządzająca markami: Gorąco Polecam. Smaki z piekarni i Bakery (Bakery Elektrownia Powiśle, Bakery Browary Warszawskie, Bakery Wilanów).
Dołącz do dyskusji: „Dziwny pan ze stocka" w kampanii Gorąco Polecam. Smaki z piekarni