Dwutygodniki poradnikowe: „Przyjaciółka” liderem, „Naj” trzeci
W lipcu br. wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła liderująca „Przyjaciółka”. Na podium znalazł się odnowiony magazyn „Naj”, który wcześniej był miesięcznikiem.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu br. wyniosła 448 155 egz. i była niższa o 15,25 proc. niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 447 166 egz. po spadku sprzedaży o 5,25 proc.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się odświeżony „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który wcześniej był miesięcznikiem. Pierwsze dwa wydania dwutygodnika sprzedały się w liczbie 411 362 egz., jednak miały one promocyjną cenę 1 zł (więcej na ten temat).
Dla porównania, lipcowy numer miesięcznika „Naj Magazyn”, który ukazał się w czerwcu br. zanotował sprzedaż na poziomie 53 215 egz. Tytuł kosztował wtedy 2,69 zł (dowiedz się więcej). Natomiast w lipcu ub.r. sprzedaż ogółem „Naj Magazynu” wyniosła 128 153 egz.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem czwartej w rankingu „Pani Domu” (Edipresse Polska) w analizowanym okresie wyniosła 272 607 egz., po spadku o 14,69 proc.
ZKDP | lipiec | |
Wirtualnemedia.pl | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 448155 | 528790 |
Tina | 447166 | 471922 |
Naj | 411362 | - |
Pani Domu | 272607 | 319554 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie pisma w segmencie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Tina” - 29,76 proc.
ZKDP | 2012 | |
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 448155 | 422048 |
Tina | 447166 | 344616 |
Naj | 411362 | - |
Pani Domu | 272607 | 229649 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe: „Przyjaciółka” liderem, „Naj” trzeci