Duży wzrost miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'
'Twist' był w czerwcu liderem wśród miesięczników młodzieżowych.
”Twist” (Bauer) osiągnął w czerwcu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 182 349 egz. wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z czerwcem 2005 roku oznacza wzrost o prawie 20 proc.
Na drugim miejscu uplasowała się ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska), ze średnią 162 091 egz., a na trzecim – ”Popcorn” z wynikiem 140 535 egz.
czerwiec | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 182349 | 153438 |
Dziewczyna | 162091 | 152867 |
Popcorn | 140535 | 102501 |
Fun Club | 95762 | - |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 71372 | 71771 |
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'