Drukarki Samsung w nowej odsłonie kampanii Ctrl+P
W prasie i internecie rusza kolejny etap kampanii reklamowejdrukarek Samsung. Akcja przebiega pod hasłem "Zarządzanie drukiemjest proste jak Ctrl+P".
Kampania reklamowa drukarek Samsung podkreśla, że zapewniają onebezpieczeństwo poufnych danych, ograniczenie kosztów i ochronęśrodowiska. W akcji wykorzystywane są różne layouty pod hasłem"Zarządzanie drukiem jest proste jak Ctrl+P" skierowane przedewszystkim do firm. Obecna odsłona to drugi etap kampanii, którarozpoczęła się na początku października (więcej).
Akcja jest prowadzona jednocześnie w kilkunastu krajacheuropejskich, w Polsce obejmując prasę (m.in. Computerworld, PCFormat, CXO, First Class, Modern Office Manager) i internet (m.in.Onet, Interia, PC Lab, PC World, newsweek.pl, gazetaprawna.pl).Kampanię - zaplanowaną do 13 grudnia - przygotowały agencjeDigitas, Leo Burnett i Hill & Knowlton (advertoriale),natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyStarcom.
Dołącz do dyskusji: Drukarki Samsung w nowej odsłonie kampanii Ctrl+P