Drugie dyktando w kampanii IKEA „Ty tu urządzisz” (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci IKEA pod hasłem „Ty tu urządzisz”. W akcji wykorzystywany jest drugi spot oparty na tekście dyktanda.
W nowym spocie IKEA pod hasłem „Ty tu urządzisz” bohaterka, która w poprzedniej reklamie wygłaszała tekst dyktanda (więcej), odwiedza młode małżeństwo. Jednocześnie zabawnie wyszukanym językiem relacjonuje swoje opinie o meblach i wystroju wnętrza. Przekaz ma zachęcać do samodzielnego decydowania o aranżacji swojej przestrzeni życiowej. Taka strategia komunikacyjna obowiązuje w reklamach IKEA od początku ubiegłego roku – we wcześniejszych spotach pojawiali się Kleopatra (więcej), król Artur (więcej) i kosmonauta (więcej).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Drugie dyktando w kampanii IKEA „Ty tu urządzisz” (wideo)