DPDgroup promuje z humorem usługi kurierskie międzynarodową kampanią „Prawa dostawy"
Pod hasłem "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) ruszyła kampania firmy spedycyjnej DPDgroup. Działania prowadzone są na dwudziestu rynkach europejskich, w 17 językach.
Na akcję "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) składa się seria ośmiu humorystycznych filmików, pokazujących proces odbioru przesyłki oraz adresatów w nietypowych sytuacjach.
- Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie świadomości marki DPD oraz jej produktów i usług w grupie docelowej poprzez serię zabawnych spotów. Publikując je w internecie chcemy nawiązać z konsumentami relację i przedstawić szereg udogodnień, z których mogą jako odbiorcy skorzystać – tłumaczy Ingrid Maillard, dyrektor ds. komunikacji w DPDgroup.
Kampania prowadzona będzie w 20 krajach: Polsce, Belgii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Francji, Niemczech, na Węgrzech, Irlandii, Łotwie, Litwie, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Rosji, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii.
Działania potrwają do połowy czerwca. Obejmują stronę internetową oraz social media - YouTube i LinkedIn.
Filmy, które wyreżyserował Simon Levene, zrealizował hiszpański dom produkcyjny Supper, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Dołącz do dyskusji: DPDgroup promuje z humorem usługi kurierskie międzynarodową kampanią „Prawa dostawy"