Chipsy Doritos pojawiły się w Polsce, są reklamowane hasłem „#for the bold” (wideo)
Koncern PepsiCo wprowadza do sprzedaży w Polsce słynną markę chipsów Doritos. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „#for the bold”, za którą odpowiadają firmy marketingowe Goodby, Silverstein & Partners, VML Poland, Brave Agency i Questia.
Chipsy kukurydziane Doritos wprowadzono do sprzedaży w Polsce w trzech wersjach: Hot Corn o ostrzejszym paprykowym smaku, serowe Nacho i Taco o smaku nawiązującym do tradycyjnej meksykańskiej potrawy. Są dostępne zarówno w mniejszych i większych sieciach handlowych, jak też w sklepach osiedlowych.
- Cieszymy się, że możemy zaoferować Polakom słone przekąski absolutnie kultowej marki Doritos, na którą wielu z nich od dawna czekało. Na początek oferujemy trzy smaki – będziemy obserwować rynek i stopniowo poszerzać gamę smaków. Jesteśmy przekonani, że podobnie jak na innych rynkach na świecie, także polskim konsumentom Doritos przypadną do gustu - komentuje Agnieszka Guzik, marketing manager Lay’s i Doritos w firmie PepsiCo.
Chipsy Doritos są produkowane przez należącą do PepsiCo firmę Frito-Lay od lat 60. Obecnie są sprzedawane w ponad 55 krajach na całym świecie. Globalnie są znane również dzięki swoim spotom, marka od wielu lat jest reklamowana przy transmisji z Super Bowl. W br. PepsiCo zdecydowało się we wspólnym spocie promować Doritos i napój Mountain Dew, w reklamie wystąpili aktorzy Morgan Freeman i Peter Dinklage.
„#for the bold” w reklamach Doritos
W Polsce chipsy Doritos są reklamowane pod hasłem „#for the bold”. Grupą docelowo marki są młodzi dorośli, a komunikacja reklamowa ma zachęcać do wyzwolenia wewnętrznej energii, odwagi, podejmowania wyzwań i przełamywania konwencji
Kampania jest oparta na globalnym spocie, którego bohater je chipsy Doritos i podejmuje kompletnie niecodzienne, bardzo śmiałe wyzwania. W tle słychać przebój „I need a hero”. - Pierwszy rzut oka na spot pozwala zrozumieć, że w każdym drzemie wewnętrzna energia, często połączona z nieco wyciszoną odwagą, a Doritos inspiruje do ich uwolnienia. Wystarczy odważyć się otworzyć paczkę chipsów Doritos, aby móc doświadczyć niesamowitych przeżyć. Mamy nadzieję, że wspaniałe smaki naszego produktu zainspirują młodych Polaków do podejmowania niecodziennych wyzwań - mówi Agnieszka Guzik.
Spot przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z Meksyku.
Akcja w Polsce obejmuje internet (m.in. największe portale, serwisy VoD, social media, m.in. ze współpracy z influencerami), punkty sprzedaży (materiał POS) oraz szereg działań niestandardowych (samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach, wraz z kreatywnymi wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej). Marka będzie też promowana na koncertach, festiwalach i imprezach plenerowych o profilu alternatywnym (m.in. Up To Date Festival w Białymstoku).
Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, eventy organizuje Brave Agency, a wsparcie PR zapewnia agencja Questia Communications Management Consultants.
Dołącz do dyskusji: Chipsy Doritos pojawiły się w Polsce, są reklamowane hasłem „#for the bold” (wideo)