'Doprawiamy orientem' w kampanii restauracji Sphinx
Pod hasłem "Doprawiamy orientem" rusza kampania promująca nowe menurestauracji Sphinx. Akcja obejmuje działania BTL i PR.
Kampania "Doprawiamy orientem" promuje 25 dań wprowadzanych domenu w restauracjach Sphinx. Przekaz podkreśla, że wśród nowychpotraw są dania egzotyczne, np. pizza z shoarmą czy sosy zorientalnymi przyprawami. - Na tym rodzaju kuchni opierała siępierwotna koncepcja działania sieci, do której wracamy wodświeżonej odsłonie - opisuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarząduSfinks Polska.
Rozszerzone menu promują plakaty, bannery i podkłady wewszystkich 96 restauracjach tej sieci oraz oferty specjalne, takiejak lampka wina do posiłku i kawa gratis do każdego deseru. Kreacjękampanii - zaplanowanej na co najmniej trzy miesiące - przygotowałaagencja Masteam, a działania public relations prowadzi PractumConsulting.
Dołącz do dyskusji: 'Doprawiamy orientem' w kampanii restauracji Sphinx