Domo+ promuje się hasłem „Masz przemeblowane!”
Wystartowała kampania promująca kanału wnętrzarskiego Domo+ pod hasłem „Masz przemeblowane!”. Akcji towarzyszy konkurs z nagrodą finansową na metamorfozą pomieszczenia.
Akcja promocyjna dotyczy szóstej serii programu „Remont w 48h”, który prowadzi projektant i architekt wnętrz Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: „Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze”, „Twój wystrój to twój nastrój”, „Wezmę Twoje wnętrze na tapetę”, „Zobacz jak wystrój zmienia nastrój” oraz tytułowe - „Masz przemeblowane!”.
Kampanii towarzyszy konkurs, w którym można wygrać 40 tys. zł na metamorfozę wnętrza. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się na stronie internetowej remontw48h.pl i wysłać maksymalnie pięć zdjęć lub film ukazujące wybrane przez siebie pomieszczenie wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie w nim Tomasz Pągowski powinien przeprowadzić remont.
Uczestnicy muszą udostępnić wygenerowany za pośrednictwem strony link na swoich kanałach social media używając hashtaga #maszprzemeblowane. O wygranej zdecydują internauci. Dodatkowymi nagrodami są vouchery do sklepu tworczywo.pl oraz koszulki. Konkurs potrwa do 7 maja.
Kampania jest realizowana w telewizji (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+), prasie (m.in. „Cztery kąty”, „Dom i wnętrze”, „Claudia”, „Gala”, „Twój Styl”), internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).
Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.
Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+ we współpracy z agencją 2012, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.
W 2016 roku udział Lifetime w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc.
Dołącz do dyskusji: Domo+ promuje się hasłem „Masz przemeblowane!”