„Dom to najważniejszy plac zabaw” w kampanii IKEA (wideo)
IKEA Polska rozpoczyna kolejną kampanię reklamową z cyklu „Daj spokój - dom to frajda”. Akcję przygotowały agencja JWT Warszawa i dom mediowy MEC.
W spocie IKEA pod hasłem „Dom to najważniejszy plac zabaw” dzieci wspólnie z rodzicami sprytnie omijają różne zakazy dotyczące zabaw w domu. Uzupełnia to informacja, że w ramach promocji do 11 maja ceny sof ze zdejmowanym pokryciami są o 10 proc. niższe.
To kolejna odsłona kampanii IKEA z serii „Daj spokój - dom to frajda”. Poprzednia reklama pokazywała odprężający sen, promując meble do sypialni (obejrzyj to).
Obecny etap akcji obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę oraz internet (m.in. fanpage facebookowy i blog IKEA Polska).
Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Dom to najważniejszy plac zabaw” w kampanii IKEA (wideo)