„Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych. Magazyn „Cała Ty” z dużym spadkiem
W październiku 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w październiku 2014 roku wyniosła 349 235 egz. W porównaniu do października 2013 roku zwiększyła się ona o 1,11 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 315 340 egz., po wzroście o 2,59 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmalał o 3,38 proc. do 294 298 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 30,34 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w październiku ub.r. wyniosła 130 271 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 500 000 | 349 235 | 349 235 | 530 000 | 345 403 | 345 403 |
Kobieta i Życie | 409 988 | 315 340 | 315 340 | 419 847 | 307 379 | 307 379 |
Świat Kobiety | 399 943 | 294 298 | 294 298 | 419 956 | 304 577 | 304 577 |
Poradnik Domowy | 395 180 | 269 383 | 268 383 | 414 360 | 299 457 | 299 457 |
Claudia | 337 974 | 194 181 | 194 031 | 395 757 | 228 647 | 228 557 |
Olivia | 224 949 | 134 640 | 134 640 | 249 948 | 150 122 | 148 992 |
Cała Ty | 240 000 | 130 271 | 130 271 | 495 000 | 187 021 | 187 021 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 21,31 proc.
Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 3,28 proc., odnotowały „Dobre Rady”.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 500 000 | 349 235 | 349 235 | 500 000 | 339 553 | 338 153 |
Kobieta i Życie | 409 988 | 315 340 | 315 340 | 434 959 | 340 691 | 340 691 |
Świat Kobiety | 399 943 | 294 298 | 294 298 | 414 913 | 308 501 | 308 501 |
Poradnik Domowy | 395 180 | 269 383 | 268 383 | 443 060 | 341 082 | 341 082 |
Claudia | 337 974 | 194 181 | 194 031 | 351 871 | 231 859 | 231 859 |
Olivia | 224 949 | 134 640 | 134 640 | 229 963 | 144 073 | 144 073 |
Cała Ty | 240 000 | 130 271 | 130 271 | 254 000 | 149 459 | 149 459 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych. Magazyn „Cała Ty” z dużym spadkiem