SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarze „Do Rzeczy” promują koszulki Red is Bad z hasłem „Nie będę przepraszać za Polskę”

„Nie będę przepraszać za Polskę” to hasło wspólnego projektu dziennikarzy „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) oraz firmy Red is Bad produkującej odzież patriotyczną. Z napisem tym sprzedawane są koszulki w kolorach czarnym i białym, w cenie 99 zł.

Dziennikarze „Do Rzeczy” w koszulkach z nowej serii Red Is Bad, fot. dorzeczy.plDziennikarze „Do Rzeczy” w koszulkach z nowej serii Red Is Bad, fot. dorzeczy.pl

- To wspólne przedsięwzięcie doskonale wpisuje się w naszą dotychczasową działalność. Jest to zarówno forma pokazania dumy z polskości, jak i sprzeciw wobec tych, którzy starają się nas nakłonić do przepraszania za rzekomo popełnione przez Polaków winy i błędy - mówi redaktor naczelny „Do Rzeczy” Paweł Lisicki w rozmowie z portalem internetowym pisma. 

Koszulki z napisem „Nie będę przepraszać za Polskę” oraz logotypami Red is Bad i „Do Rzeczy” można kupić w sklepie internetowym Red is Bad. Dostępne są w dwóch wersjach - czarnej i białej. Za ich zaprojektowanie odpowiada Red is Bad.

- Bardzo często spotykamy się z próbami przekłamywania historii, pisania jej na nowo. Z ofiar robi się oprawców, a z winowajców robi się ofiary. Ta koszulka jasno mówi, że nie będziemy przepraszać za Polskę. Próbuje nam się doklejać łatki faszystów czy ksenofobów, obarczać winą za rzeczy, których nie zrobiliśmy - nie ma na to naszej zgody i koszulka dokładnie to mówi - mówi portalowi DoRzeczy.pl Paweł Szopa, prezes i założyciel Red is Bad.

fot. DoRzeczy.pl

fot. DoRzeczy.pl

Serię koszulek promują dziennikarze „Do Rzeczy”: Paweł Lisicki, Kamila Baranowska, Wojciech Wybranowski, Rafał Ziemkiewicz oraz Piotr Zychowicz.

Red is Bad i „Do Rzeczy” nie wykluczają, że w przyszłości wspólna oferta może zostać rozszerzona o nowy asortyment.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 34 146 egz., o 16,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarze „Do Rzeczy” promują koszulki Red is Bad z hasłem „Nie będę przepraszać za Polskę”

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Małgorzata
Projekt "Do rzeczy" jest od rzeczy :)
Wydawać stówę za t-shirt i to pewnie z Chin to czysta ekstrawagancja, chociaż pewnie wielu pisowskich pseudo patriotów aby się pokazać kupi koszulkę. Ciekawę ile z tego % ma Lisicki i S-ka :) Ich poglądy przeciez nie są za darmo. Dla mnie to nie jest krzewienie patriotyzmu tylko taniego nacjonalizmu, populistycznego, rodem z Chin jak te koszulki
odpowiedź
User
heniekk
Pamiętajcie misie, żeby być patriotą trzeba koniecznie chodzić w koszulce, która wszystkim będzie mówiła, że jesteście patriotami.
odpowiedź
User
a gdzie Semka???
Już by się nie zmieścił? Niech wraca do poetki młodego pokolenia to może się zmieści...
odpowiedź