„Dla młodych duchem” w kampanii Młodej Pragi
Ruszyła kampania reklamowa inwestycji mieszkaniowej Młoda Praga. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Młoda Praga – dla młodych duchem”, przygotowały agencja WeCan i dom mediowy VIP Media.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa warszawskiej inwestycji mieszkaniowej Młoda Praga jest oparta na wyrazistej stylistyce i kolorystyce oraz haśle „Młoda Praga – dla młodych duchem”. Przekaz – skierowany głównie do młodych, aktywnych odbiorców – wspiera inwestycję realizowaną przez firmę Pirelli Pekao Real Estate przy ulicy Ostrobramskiej 75.
Akcja obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza” – „Dom Warszawa”, „Dziennik Gazeta Prawna” – „Nieruchomości Warszawa”, „Metro” – „Warszawa Nieruchomości”, „Newsweek”, „Forbes”, „Angora”, „Polityka”, radio (Radio Eska, Radio Wawa, Radio RMF MAXXX Mazowsze), internet (mapanieruchomosci.pl, warszawa.gazeta.pl, domiporta.pl, szybko.pl) oraz outdoor. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja WeCan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy VIP Media.
Dołącz do dyskusji: „Dla młodych duchem” w kampanii Młodej Pragi